Wednesday, April 15, 2009

SELESAI SUDAH 1 BEBANAN


Huit...huit...pagi tadi selesai lah segalanya PSM(projek sarjana muda) ..1 bebanan sudah aku lontarkan jauh...hem presentation aku macam mana??seperti biasa lah..dek kerana 'orang itu' peluru di tuju bertalu-talu ke arah aku..seperti biasa bila aku berhadapan dengan 'orang itu', aku hanya berserah dan hanya mampu tersenyum..lagi banyak aku bercoleteh, lagi banyak la yang tak sempurna..sebabnya tiada apa yang sempurna di mata dia..n dis is because i didnt 'put my heart n soul'..arghhh aku sudah biasa dengan 'orang itu'..sudah lali..aku pasti sahabat aku yang lain begini gak..

Sekarang, fokus pula Projek rekabentuk aku..sudah tiba masanya menjadi seorang perempuan yang tidak terurus..tidak seperti gambar di atas...tiada mekap2 bedak2 dah..hampir sebulan sengah muka aku ni tak pakai apa2..hanya cuci muka sahaja..kerana di dalam otak kini timbul kemalasan aku untuk mencantikkan dan memanjakan diri..dan tiba masanya aku harungi bau2 putty yang nyaman itu..akan ku tinggalkan bau2 harum cuppies..

p/s: Mr Ib boleh lah menyimpan enset dia di dalam laci skang..ahakz..hem dengan ini tinggallah berapa minggu untuk berjauhan dengan dia..papepun, aku ucapkan tahniah kerana berpeluang menjelajahi dunia GERMAN..ambillah peluang itu untuk menambahkan ilmu seluas-luasnya seperti luasnya lautan yang diredahi..walaupun sekejap,tapi itu akan menjadi satu pengalaman indah yang tidak mungkin orang lain kecapi...

14 KOMEN:

ir ib April 15, 2009 at 4:07 PM  

tak mekap pon ok..lawa jek
natural beauty lg bgus..hehehehe

Kasih April 15, 2009 at 5:58 PM  

ahakz..
kembang kuncup saya..
hem yo la..
x yah mekap2 la..
hem mekap pun cm x mekap jerk kn..

ir ib April 15, 2009 at 6:09 PM  

bkn mekap ke pe..
tp abg prefer natural beauty..
lebih menambat hati..hehehehe

Kasih April 15, 2009 at 10:12 PM  

hem yo la..
x yah mekap2..
hehe..
yer ker lbh mnambat hati??
ahakzzz

fiQ gurLz April 15, 2009 at 11:44 PM  

yer maziah...ngeee~
(aku menyebok lg...)

Kasih April 16, 2009 at 12:14 AM  

hahaha..x per..
aku tau ko kn suker myibuk..
ahakzzz..
aku pun..
hahaha

emmy April 16, 2009 at 10:15 AM  

ala lelaki memang gitu ji, suker pompoan yg natural... tapi suka ati kita lah kan... klu i, i memang suker belawo2, cantik2 kan... ahakz...

Kasih April 16, 2009 at 2:50 PM  

hehehe..
biaser la org laki..
nak wat cmner..
hahahaha...
alaa..
mekap ckit2 pun ok gak kn..
dr langsung x taun x reti mekap..
parah tu..

ir ib April 16, 2009 at 11:25 PM  

mekap ke x..y pntg abg syg..hauhauhau

Kasih April 17, 2009 at 2:23 AM  

haaa...
tu yg suka dgr tu..
yg pntg abg syg..
nnt g german jgn bwk blk owg putih lak..
huhuhu..
piat telinga kang..

ir ib April 17, 2009 at 2:43 AM  

xmau org pth..xbesh..hahahaha

Kasih April 17, 2009 at 9:13 AM  

huhuhuhu...
x best erk..
ok jgn nnt best lak..

tiongTiong coming... April 17, 2009 at 7:43 PM  

tahniah maziah krn dh setel psm ko! aku kmebali kusut ngn 2 pojek bru dkat2 fnal nih.gedik tul lec nih..g dkat2 fnal..akupn bakal tglkn dunia mekap2 or cntik2 nih..

p/s ; tetb aku lari tajuk perbincagan jap.. :)

Kasih April 17, 2009 at 8:23 PM  

hahaha..
tau xper..
hem lepas bebanan aku ni..
hem ni bebanan aku nk wat modelling lak ni..
pastu wat lak model2 ni..
huhu..
marilah kita berusaha yeaa..

jom kita pungut2 smu brg2 mekap
masuk dalam kotak2..
hehhe