Thursday, April 9, 2009

HUJAN OH HUJAN..KENAPA KAU TURUN

Tetiba aku teringat lagu masa aku kecik2 dulu..ehehe..

hujan oh hujan,
kenapa kau turun,
macam mana aku tak turun,
katak panggil aku...

Masa kecik2, aku terpikir macam mana la katak hebat sangat panggil hujan..haha..pastu aku belaja sains baru lah aku tahu macam mana terhasilnya hujan...hemmmmm...kelmarin masa aku gah mengelamun kat beranda, aku snap gambar ni..hujan da nak datang kat aku..sigh!...da gelap dah kat hujung sana..da hujan pun..dulu aku selalu main hujan..kalau naik moto tu, main redah jerk..aku bukan jenis perempuan yang takut kan hujan..tiada masalah bagi aku..melainkan hujan panas..wahhhh..
Ni hujan besar2 punya...kalau naik moto ni..aduyaiii sakit yer la tangan...aku gan Mien pernah rasa..naik moto, tetiba hujan..kami redah jerk..tapi sakit yer la tangan aku...Ni gambar tak der kaitan gan hujan..ni kaitan gan vandalisme..playground tu dulu cantik jerk..masih elok..sejak2 foreigner menghuni kat apartment ni, perghhh makin jahanam..lagi satu yang aku tak suka diorang ni, ganas dan tak sopan!!!lelaki la..yang perempuan ok jerk..selalu tegur aku dalam lift..anak2 diorang, huishhhh..sangat la comei..!tapi ader sesetengah tu, mak aiii ..!tak senonoh perangai...haishhhh..selamat kan la kolej aku ni..!

2 KOMEN:

tiongTiong coming... April 10, 2009 at 7:00 PM  

aku setuju ng ko maziah..mmg skt kalu naek moto time ujan..tmbh sejuk ag..gigil wo..kekdg smpai moto pn gigil...

tiongTiong coming... April 10, 2009 at 8:20 PM  

hahaha..
tau x per..
sakit kene tembak gn ujan..
moto aku pun gigil2 sejuk..
hahaha..