Friday, April 17, 2009

TAG..TAG..TAG..

Apakah perkara/benda paling penting dalam hidup kamu?
mesti la kn family..pastu Mr. IB..pastu handphone

Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan duit sendiri?
makanan..hehe..makan tuk hidup..duit byk abis kt makan jerk..huhuhu

Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
hem kat umah jerk yg dipenuhi bunga2 purple..ahakzz

Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
hem couple bru jerk setahun 1 minggu..klu kawin tak tau..nnt jawab tag lain lak pas kawin..

Adakah kamu dilamun cinta?
haah..di awang-awangan..haha

Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
makan kat SUB jerk..sbb situ jerk yg sedap dlm UTM..hehe

Namakan buku terakhir yang kamu beli?
ntah la..lmer da x beli buku...

Apakah nama penuh kamu?
Maziah binti Abdul Rahman

Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
kekadang dgn mak, kekadang dengan ayah..dua2 pun senang..

Namakan seseorang yang kamu ingin berjumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
Taylor Swift..sbb aku nk curi suare dier..haha

Adakah kamu mencuci pakaian kamu sendiri?
hem mst la mesin yg cuci kan..per gune teknologi tinggi klu tak di gune kn..high-tech sgt bkesan dlm kehidupan seharian sehingga mnyebabkan aku malas(ckit jerk...)

Tag dari KAK AKMA...hehe..hem seperti biaser aku masih blum mahu mentag saper2..hehe

2 KOMEN:

minamisensei April 19, 2009 at 6:12 AM  

tag aku bile nak jawab hehe..anyway gud luk id...

Kasih April 19, 2009 at 7:21 AM  

haah...
aku lupa lakkkkkk...
sory sgt2..!!!!!nnt aku jwb..