Thursday, April 9, 2009

SAYA SUKA KAMU

Sejak dua menjak ini, lagu minah lah yang aku selalu dengar ketika aku kerunsingan dan kalut malut ini..best sangat..mula2 cam tak sangka lagu-lagu dia sedap & enak didengar...mula2 ingat orang indon punya lagu..suara dia persis orang sana..hehe..hem semua lagu-lagu dia best..aku suka sebab dia wat sendiri dan sambil main gitar..aku dulu pernah teringin nak jadi gini, tapi apa kan daya, tiada bakat..hahaha...walaupun dia seorang gadis yang bertudung liput ini, tak pernah menhalang dia tampil kat mana2 dengan imej gitu..plak tu aku tengok comel lak dia..hahahaha..im not lesbian ok...!..ok,harap dia akan terus bertudung dan tak bukak2 tudung&hipokrit..tak macam Siti Nur Haliza..terkuar jembul..baik tak payah pakai tudung!!!!..neway,KEEP ROCKIN' BEBEH!
Antara lagu2 yang aku suka bangat:
  • After Midnight
  • Polaroid
  • Permission
  • Dan Sebenarnya
  • Cinta Sempurna
  • dan banyak lagi....hehe

2 KOMEN:

diLLa cuTeZ April 11, 2009 at 11:11 AM  

hehe... no comment 'bout siti but i luv her song... especially 'pada cintaNya'.. huhu.. 'tejembul'? means sumone else? u told last nite? i guess... hehe (^_^)

Kasih April 11, 2009 at 1:29 PM  

hem not really..
still dun like her..
i can hear d song but i dun like her new image..
terpaksa maybe..
huhhhhh..!!
i prefer the old Siti..
n it better without 'ala2 tudung'..
coz same jerk kn x pki..

n it doesnt means sumone else..
did i told u last nite??
4 wut lah nak dengki2..
x der faedah pun..