Tuesday, April 21, 2009

KALAU LAH AKU.......

Afiqah Amani (27 days)

Kalau lah aku seperti dia, pasti hidup aku tenang jerk kan..makan disuap, dimandikan, dimanja, segala bagai orang tolong buatkan..hemmmm...kan best dan aman jerk hidup cam gini..tak payah susah2 nak fikir..fikir belaja, cari duit, menyelesaikan masalah..haiiiii..untung la saper yang masih kanak-kanak tu..

Tapi tu semua dulu..aku pun pernah ke zaman tu berpuluh tahun yang lalu..sekarang umur pun da 23 tahun..haiiii..tak lama lagi aku kena hidup sendiri..tak leh dah nak mintak2 duit sesuka hati aku..walaupun kekadang aku tak mintak pun, der jerk yang pemurah yang kasi aku..hehe..maceh kakak2 ku dan satu2 yer abg aku tu..(pasni kan, leh tak adik dapat duit agi...???)macam mana la keadaan aku nantikan bila dah abis belaja..haiii..kene atur kan sendiri semua yer..kerja, cari duit, tambah ilmu hobi baking2 aku tu, pastu kawin lak..heemmmm..lagi la kene tanggungjawab besar yang amat..tetiba kan, leh tak aku nak pergi ke zaman kanak2 balik??

p/s: Lama yer aku tak update blog ini..amat lah bz tak terkira aku sekarang ni..huhuhu..hem moga2 aku berjaya menyiapkan semua yer tepat masa yang ditetapkan..debushhhhhhhhhhh..!!!

2 KOMEN:

ir ib April 23, 2009 at 3:01 AM  

tp kt kene jd dewasa..
pengalaman hdp mase knk2 2 akan jdkan kt dewasa..hehehe

klu jd bdk kcik..
xlehlah nk kawen..uhuhuhuh..
xmau xpe...hahaha

Kasih April 23, 2009 at 8:04 AM  

alaaaaaaa...
mau2 la jd dewasa...
bkn nk kawen jerk la..
mcm2 nak wat..
hem jd kanak2 best, jd dewasa pun best..
ahakzz..