Saturday, April 18, 2009

THE MAGIC OF LIFE

:THE MAGIC OF SHOWER CHAIR:
:THE MAGIC OF BRAIN:
:THE MAGIC OF STRESS:
:THE MAGIC OF LIFE:


p/s: aku tertekan wat projek ID ni...huhuhu..ya allah permudahkan lah usaha2 aku untuk melangkah ke medan perang pada 04.05.2009.....owhhhhhhhhhhh...!!!

4 KOMEN:

Permata Nusantara April 18, 2009 at 10:56 PM  

sebelum berperang...make sure senjata tu cukup canggih...untk menangkis serangan musuh tu...haha...jgn stress....aku kat sini macam bukan budak iD plak..hehe...perjuangan belum selesai..nantikan kepulanganku...hehe

Kasih April 18, 2009 at 11:56 PM  

huhuhu..aku gah mengumpul senjata/senapang/bom/ dan segala bagai alat2 yg boleh mnyelamatkan aku di kala peperangan nanti..'musuh itu' pasti sudah bersedia rapi untuk menyerang askar2 amatur ini ..pulang la wahai sahabat,mari seiring dan sejalanan dengan ku...hahaha..tapi aku sudah ditinggalkan setapak oleh langkahmu...aku pasti akan mengejar sahabat2 yang lain..dan pasti aku akan lompat2 si katak lompat..

p/s:aku dah mengarut2 da ni..huhuhu..otak da mereng..!

fiQ gurLz April 19, 2009 at 4:58 PM  

haish kamoo berdua neh....bole plax berburak kat ciniey....org laen ngah tunggu serangn pihak lawn je....hehehe
saje nk mensyicho kamooo....wahahaa bertanduk ku rase....ngeee~
btw, besh of luck yer tok kamoo berdua....

Kasih April 19, 2009 at 6:32 PM  

eleee...x per aku x kesah sbb yer aku akan berusaha menyiap2kan diri dalam apa jua keadaan..hahahaha..