Sunday, August 30, 2009

OHHHHH CREATIVE

Creative kan dua2 pic kat bawah ni...ni antara gift2 yang aku dapat tuk konvo aku..thanks sgt junior2 ku...hehe..dua insan yang berlainan creative..menggunakan kepakaran masing2 tuk hasilkan kreativiti sendiri sebagai hadiah..bagus adik2 n tingkatkan usaha anda..heheh..da macam cikgu2 sekolah tulis dalam report card...ahaks..
Feltchain ni aku dapat daripada junior SRI aku...hem namizam namer dier..laki yer budak ni..hehe..cuter sgt die wat..thanks yea...hem dier ni kecoh ckit org dier.ahakz..skang ni dier der bisnez blog gak..hem saper2 nak ttgk click kat sini yeaaa..CS MIEZCRAFTSHOP....

2nd gift ni dari HAIDA...exhousemate aku..die mula berjinak2 dunia kepakaran dier..minat menjahit budak ni..hem macam2 bender dier jahit..aku pnah tengok dier jahit bag g kuliah..dari situ kami selalu tgk blog2 yang jual ala2 gini..banyak dah skang blog2 yang jual gini..maka, dgn baik hati aku ni, mintak dier buatkan handbag sebagai hadiah konvo aku..hehe..tadaaaaaaaaaaaaa...da siap pun..walaupun lambat ckit dari hari konvo, aku tetap puas ati...thanks haida...hem klu nak tengok blog dier meh clik ni...FELTWHISHES

p/s: kanak2, aku da promote blog2 korang ni...moga korang2 maju yer..ayuh kita berbiznes..hehe..majukan creativity korang yea...gunakan kepakaran yang korg2 ader tu..!

1 KOMEN:

haidaaero August 31, 2009 at 3:59 PM  

hehehe..tq tq promote blog aku...
maziah,ad org berkenan tau hndbag aku wat tu..siap nk tempah..tp aku takot lak..ne tau dier xske kalu dh siap nt...

tp tq sgt2 ko ske handbag tu..aku neves gak ms nk tnjuk ko... :)