Sunday, August 30, 2009

CUTE CARD

Kad yang pebuh bermakna..sangat berkaitan dengan aku...Purple n penuh dengan expression aku..ehehe...kad ni aku dapat dari sahabat aku..FIQ GURLZ...maceh sangat fiq...suker sangat...ahakz..hem jom kita tengok kad ni..
Wahhhhh...tingkat2 buku dier..sungguh la semangat aku bace buku setinggi tu..1 buku pun belum tentu aku leh katam..hahaha..asyik lukis jerk mner der nak bace buku...adehhhh...
Antara dalam dier...fiq siap bubuh gambo dalam kad ni..alahaiiii.rajin ye dak ni..hem aku tau ko sayang kn kat aku n kami2 ni..hehe..yang tahan tu pic yang kanan skali tu...hahaha..nak tergelak aku biler bukak kad ni..buku2 yg dier tindih tu cam taau2 jerk..kene lak subjek Bahan, Ergonomik n Marketing..hem antara subjek yang aku tak suker..Bahan n Ergonomik yang kene mengafal n membaca..subjek Bahan ni banyak sangat sejarah ..hahahahahahaha...Marketing dengan kehadiran aku hanya sekali sahaja dalam sem tu..haha..nasib baik aku lulus sebab dier x der amek attendance..ahaks..agak yer dier pun x kenal aku kot...per nak jadi la aku ni..haishhhhh...sory la En Moha..saya tak minat kelas ni..huhuhu...
Ni antara expresi aku kot yang si fiq ni buat...huhu..H1N1 tu xder yer..alhamdulilah aku bebas dari virus tu..hem yang lain tu ader la kot..haisshhh fiq, ko ni memandai jerk wat yer...tapi yang penting yer, tuan yang kasi kad ni pun tak tau leh wat muka gini...die ingt bende ni sekadar tulis2 jerk..haha..aku ni pun Auni (anak sedara) aku bagi tau..hahaha..die yg dok belek2 kad aku pastu dok main2 tukar muka dier..aku ingat per la budak ni dok main...hehhe.suka lak aku dengan kad nii.sebab yer kad aku ni lain dari member2 yang lain..ahakz..salah 1 yer dier purple n leh tukar2 muka..hehe..
Kad untuk kekawan yang lain...

Neway, maceh Fiq kasi aku kad ni...aku akan di sini setiap minggu yer...hehehe

1 KOMEN:

IBU TIJA August 30, 2015 at 8:24 AM  

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA