Sunday, August 30, 2009

AKU DAN DIA KONVOKESYEN

Tahniah buat kami berdua..kami yang ditemukan di saat2 akhir perjalanan aku di UTM membuahkan hasil..hasil tu bukan bermakna kami ada anak..hehe..Mr.Ib yang sangat kuat study, kerja keras, displin ( jauh beza dgn aku...hehe..) akhir yer telah membuktikan dier mampu lakukan yer..tahniah abg dapat medal n 1st class..bukan senang nak dapat..tambah plak mekanikal..tumpangbangga seketika..aku tak lah sepandai Mr.Ib..huhuhu..tapi aku bjaya gak kan..suker2..akhir yer kami pun da GRADE kannnnnnnnnnn.....
Keluarga besar kami..insyallah....

Dalam masa yang sama, aku n Mr Ib ketemukan dua keluarga kami..alhamdulilah, semua trima n gembira jerk..n terima kasih kat ayah Mr. Ib sebab kasi kami dok 1 malam kat umah sewa ayah dier..hem cian dak2 umah tu kene kuar jap..jasa mu akan kami kenang..terima kasih juga layanan keluarga Mr. Ib..ibu dier hidangkan kami laksa johor kegemaran kami sekeluarga..adehhh sedap plak tu..along mengadap makan semangkuk besar laksa johor...ehehe..terima kasih..
Kami berdua bersama hadiah2 dari kekawan dan family

gambar ni aku suka sangat..

Abg, maceh erk sebab byk tulun syg maser blaja dlu..kasi semangat, layan jerk semua kerenah syg yg kekadang di luar jangkaan..hem maceh sgt abg usaha gembirakan syg..abg yg kekadang kene bahgi masa jejalan+study+biznes..syg tau abg da pandai wat smu tu..sampai skang abg x pnah berubah sikit pun..malah lebih baik dari tu..ayuh kita maju setapak lagi erk.. kita sama2 diri kan tiang2 yg blum sempurna tu...love u always...!!

0 KOMEN: