Sunday, August 30, 2009

HARI BERSEJARAH DALAM HIDUP AKU

Bersejarah ker???

Memang bersejarah wat aku..hari konvokesyen aku yang sangat bermakna..alhamdulilah aku berjaya jugak menamatkan usaha2 kejayaan..akhirnya aku berjaya naik pentas kejayaan..aku antara orang yang terakhir dalam family yang naik pentas..

Semua adik beradik aku datang semata2 melihat kejayaan aku..suker sangat aku biler semua ader..best sebab gambar konvo aku ramai..tapi agak serabut sikit sebab ramai kan..hehe..pasni gambar raya tak yah dah nak wat..bulan depan baru siap gambar studio tu..adehh lambat la plak kan..hem aku da lah tak saba nak tengok..

Aku malas nak taip panjang2..tengok jerk la gambor konvo aku..ni antara gamba2 aku dengan family..pasni aku nak wat entri pasal Mr. Ib n kekawan plak..hehe..jom layannn..

papa & mama

sebahagian dari family aku..

bersama minah gedikk...heheh

pic sebelum masuk dewan..fiqa cekci la plak nmpk pusat..

mama ku yang cantik bsama bunga2an aku..

budak cemenot wat perangai 1 ari..lenjan mak bapak dier..

Aku baru nak wat entri pasal konvo..padahal lamer da konvo ni..hehe..al maklumlah dah berubah tempat ni, susah lah sangat aku nak der internet ni..adehhh..hidup tak bmakna tanpa internet..ofis pun x leh guner internet sesuka ati..sengsara yer aku raser..

6 KOMEN:

Anonymous April 29, 2013 at 2:07 AM  

I am really inspired along with your writing talents and also with the structure for
your weblog. Is this a paid subject or did you customize it yourself?
Either way stay up the excellent quality writing,
it's rare to peer a nice blog like this one today..

my web-site Password For

Anonymous May 19, 2013 at 1:11 PM  

These are genuinely great ideas in about blogging.
You have touched some good points here. Any way keep up wrinting.


My page: hack twitter account

Anonymous May 23, 2013 at 9:38 AM  

Fine way of telling, and nice piece of writing to obtain data
regarding my presentation topic, which i am going to convey in school.


Here is my web blog ... buy youtube views

Anonymous June 3, 2013 at 5:15 PM  

Hello everyone, it's my first go to see at this web site, and post is truly fruitful in support of me, keep up posting such content.

Take a look at my weblog castle ville Bot

Anonymous June 17, 2013 at 5:39 PM  

I am not sure where you're getting your info, but great topic. I needs to spend some time learning much more or understanding more. Thanks for great info I was looking for this information for my mission.

Feel free to visit my weblog - facebook cityville energy hack

IBU TIJA August 30, 2015 at 8:27 AM  

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA