Friday, August 21, 2009

A DAY B4 KONVO

Tetiba terasa nak update pulak kan..ntah kenapa skang ni kemalasan nak update blog melular agi..hehe..hem banyak sangat bende nak kena buat sejak2 ni..letih ulang alik JB-KL pun tak ilang agi..boleh dikatakan setiap minggu gini..haishhh...

Entry ni nak citer pasal minggu lepas..kejadian sebelum majlis konvo..dimana pertemuaan sahabat n warga2 wanita SRI..hehehe..walaupun tak ramai tapi tu pun da cukup mengegarkan Char Phraya, Tmn U..hehehe..rindu gan korang2 semua..rindu dengan gelak tawa korang..tambah lagi biler time korang2 ni bergosip..mak ai..tak pandang da kiri kanan..hehehe...

Sampai jerk restoran ni, aku berebut nak duduk bawah pondok ni..hehe..memang aku suker kalau der restoran gini..cam ala2 santai gitu..hehe..hem mula2 kami datang 4 orang jerk..min datang lambat ckit gn Bf dier..maaf tiada foto disertakan..sebab dier jadi cameraman..hehe...

Sare, Fiq, Aku, Amy n Min
aku n me yg always love..kate Fiq..hehetu dia dak tamak..hehehe...amy senyum gatal..

Ni la antara pic2 yang kami amek sepanjang makan2..hem rindu kan nak bergambar reramai camni..abis blaja jerk, semua bawak haluan masing2..hem der dua orang jerk masih meneruskan mentelaah buku..akuu??hem belum berniat agi nak mengadap buku ker, wat research ker..tengok la cam dulu..aku nak keje dulu..hehe..

Pic yang last ni time kami jenjalan kt pesta konvo..jumper lak sorang lagi warga SRI..tiqa yang baru sampai dari Kl..nasib sempat kami jenjalan agi di pesta konvo UTM..pe yang aku nak cakap, pesta konvo kali cam tak meriah la..hem tak tau la naper kan..hem banyak lak tu jual baju2..hem gan aku ni tak la berminat sangat nak beli..sebab baju raya pun da tempah n dah pun beli..awal kn..baju konvo tu pun jadi baju raya gak..eehehe..tak kuaser la aku nak wat banyak2..cukup la mner yang der tu..wat penuh almari jerk..hehe..
Sare blanje aiskrim..hehe..maceh sare..

p/s : aku baru nak update..fiq da lmer update..hehe..gasak la fiq..

8 KOMEN:

minamisensei August 21, 2009 at 12:32 PM  

majia....fiq tu bukan nyer update..addict tue...tiap2 hari ngapdate..klu bleh tiap2 jam kort mngapdep.hahahha..sowi2 fiq...

by the way...saper lagi sorang...sare..&....?

erm....
gadis2 ribena bertemu kembali..ahaks..hahahha

Kasih (Maziah) August 21, 2009 at 1:02 PM  

hahaha..
tul pasal aku dok tgk dier dok update...
sungguh2 dier update..
hehehe..
dier kater wajib 1 hari, 1 update..
aku tgk lebih da bper entri dier update dlm mser 1 ahri..

saper agi sorg....???
x phm lak aku soklan tuuu..

gadis ribena kembali bertemu menggegarkan utm..
nasib baik x der lemon kn..
klu tak da leh wat aksi kt tasik baling2 batu..
ahakz...

fiQ gurLz August 21, 2009 at 2:55 PM  

woiii...sodap jer mengate aku yerk....
yela2...aku x update da...
skunk da mls da....uhuk~

minamisensei August 21, 2009 at 4:23 PM  

petikn dr post kmu....:

"hem der dua orang jerk masih meneruskan mentelaah buku..akuu?"

hahahah....saper yng kmu maksudkn
d hrp mjia dh phm

Kasih (Maziah) August 21, 2009 at 10:17 PM  

ahaks..
skali fiq sesentap la plak..
hehee..
rileks la fiq..
x der makner yer nak ngater ko..
aku slalu jerk bce entri ko..
sbb aku malas nak update..
ko da update ok la tu..
hehehe

amy yusoff August 21, 2009 at 11:22 PM  

ahaks..windu kat smue..aku pon ghajin gak bc korg nyer blog..tp xreti lak aku nk wt bnde2 nih..mgkin bole bguru ngn korg..ahaks

nway, nnti korg da koje,korg taw la npe aku mseh nk smbong stadi gak walo umo xla mude sgt..arap korg bjaye ngn cite2 mmsing..gambate tuk smue!!

mizam:sare+dila..(^_^)

Kasih (Maziah) August 21, 2009 at 11:41 PM  

walo umo xla mude sgt..
statement yg x leh bla...
heheheh...

hem yupp..
aku raser aku phm kot nape ko ckp gituu..
mst ko raser malas nak keje..
hem sbb ko da pnah raser keje kn..
ko cpt msuk utm..
nnt aku der la membe housemate..

hem ko nak wat blog gak ker??
ahaks..meh2 join d club beb..
ko leh bguru gn kami..
nak add on leh bguru gn fiq..
hehe

fiQ gurLz August 22, 2009 at 4:23 AM  

hamboih2....sesuke ati sesedap rase je kamoo neh yuerk...hoho
mase ngah ade idea, bnyk la yg nk update...kalo xder idea, xthu dah nk update ape....