Sunday, August 30, 2009

AKU DAN SAHABAT KONVOKESYEN

Warga-warga Bsc. Industrial Design, UTM...

Konvo bersama sahabat aku...setelah berhempas pulas mengosok model, tak tido malam, suka duka menyiapkan projek, akhirnya inilah hasilnya..banyak sangat kenangan kami sepanjang 4 tahun di utm...haishhh...suka duka menjadi pengalaman..hehe..

Hem riang gembira mereka2 ni..memang sedia kala riang2 kami ini..kalau da ramai2 tu,sure la kecoh kan..adehhhh..kami da biaser sebegini perangai yer..sampai la ader sorg staff UTM tu cakap kat kami ni PERHAKKK...aishhhhh...hoii cik abg, mmg la kami ni perhak kn..bukan ye pnah pakai pun jubah ni..ni la kali pertama n kali terakhir bang oi nak pakai pun...aku raser la luku jerk pale abg tu..bior aku ketuk2 pale dier...da la muke x der sinar senyumman langsung..kerek la sangat erk..baru staff da nak kerek..tu blum president agi..adehhh..x der perkemanusian langsung nak judge org..huhuhuhuh...

Pape pun, jom layan pic2 aku dan sahabat2.....
Gadis-gadis manis SRI, UTM

Junior2 ku @ exhousemate...

Min, aku n Mr.IB....

Kami sekawan...

Awekz2 yg always love camera..

Kegembiraan kami...

Aku sangat penat ketika ini..adehhhhh.btambah la plak ujan lebat pas kuar dewan tu..uhuhu..jubah aku basah n berat giler..saba jek la..tapi paper pun mmg best la..gembira jerk..kepada kekawan semua, semoga maju jaya, teruskan la usaha2 korang menjadi orang yang berguna..hehe..ayuh kawan2...rindu korang2 semua..biler la agak yer dapat cam ni..????

0 KOMEN: