Tuesday, July 21, 2009

PAHANG DARUL MAKMUR 2

Pas 2 hari kt Pekan, kami g Kuatan lak..pusing2 b4 g umah sedara aku..hem tak tau nk g maner..kami g satu mall tu..sory tak ingat lak la pulak namer dier..huhuhu..hem kt situ dak2 ni shoping2..si ariq pau ayah dier mainan transfomer..54 hengget...aduh...tak berbaloi tul la..mahal,kecik lak tu..bumble bee leh transfom2..huhu..yang si auni pau kasut Crocs..cian dier..gediks2 nak kasut cam kami..hem lamer da dier mintak..da la size samer aku..hem leh la aku pinjam2 erk..ehehe..hem kecik2 da kaki besar..besar2 nak size per lak erk..nnt susah lak nak cari saiz..
Destinasi yang seterus yer nak g Teluk Cempedak..tapi terpaksa dibatalkan..sebab yer..si MUK tu mengamuk nak beli buku Komik POKEMON..aduhhhh...maser g mall tu x der lak buku tu..ader tapi siri dier lambat sangat..skang da ker 23 kot..tp kat sner belas2 agi..uhuhu..hem pusing la satu Kuantan..sampai sesat larat..huhu..buang maser gitu jerk..tak sempat nak g teluk cempadak..sebab nak kejar maser..kami nak g umah sedara mama aku..hem kejap jerk dapat sembang..tak puas lak tu..sembang2 pasal resepi..hehe..cam biaser la kan..klu da jumper sedara mara mama aku..per agi..RESEPI laaa...hehe..banyak aku dapat resepi latest2..hem akan dicuba..ehehe...

Pas dari g umah sedara mama tu,kami bergegas patah balik g PEKAN..amek along aku,dier bru abis kelas..hem cukup da la hajat dier nak belajar macam2 gan kak zati..hehe..

0 KOMEN: