Monday, July 13, 2009

AKU DAN DIA

2 bulan tak ketemu..minggu lepas 5 ari aku ke Jb..jumper si dia..bak kata pepatah,walaupun jauh di mata,tapi dekat di hati..ahakzzz..ni la dugaan kalau berkasih dengan orang jauh.tp per kan daya, da tu jerk yang terpikat..bukan tak nak orang dekat2..tapi tu laaa..hanya allah jerk tau sebab yer..

Terbang yer aku ke Jb untuk bertemu dia menjadi buah mulut setengah pihak..hem pedulik apa aku nak jumper dier..sanggup aku pergi jauh2 jumper si dia..hem kalau di ikut kan perancangan,kami nak jumper jerk kt Kl..tapi aku kesian kan Mr. Ib..kalau g Kl,dier akan datang balik ari jerk..hem malam2 nek bus dr Jb,pastu lepak2 sampai pagi sensorang..baru aku jumper dier kat maner2..hem plak tu malam hari yang samer dier balik Jb...aduh..bper jam jerk la aku dpt jumper dier..hem tak best yerrrr...

Sepanjang aku kat sana,Mr Ib layan aku baik jerk..hehe..hem ni pic dier bawak aku g Kota Tinggi Watefall..hem dier da tunai kan hajat aku nak mandi air terjun..huhuh..lame giler2 aku tak mandi air terjun..maceh2 erk..plan ni dari awal taun ritu..huhu..da akhir2 taun baru la dapat g..

Pasni bile la agak yer erk dapat jumper...uhuhuhu..hemmm..mari la membilang ari..!!!

2 KOMEN:

AkMa July 13, 2009 at 10:53 AM  

amboi..p mandi air terjun noo..lawa la air terjun kota tinggi..bestnye kalau akak dpt pegi..

kami anak banak suke mandi air terjun..

Kasih July 13, 2009 at 11:37 AM  

hem p mandi air terjun..
hehe..
masuk sni mahal la kak.
sorg 7.50 henget..
pastu parking kene 5 hengget...
kecik darah tullll....

sy pun suka mandi air terjun..
sebab yer da bosan mandi pantai..
umah dekat gn pantai..
hehe