Tuesday, March 3, 2009

RINDU SERINDUNYA....

Sebulan lebih aku tidak pulang ker home sweet home aku...kalau dibilang harinya,owhhh terlalu lama bagi aku...sudah lama aku tidak tido di tilam empuk ku..tidak seperti tilam bilik ni...keras kejung..Hari ini aku terlalu rindukan mama ku...hampir setiap malam aku berYM gan mama ku...hem sejak dua tiga hari ini, internet kolej ni ting tong..geram...gerammm....maka ia membantutkan acara YM gan mama ku...huhuhu...baru malam ni aku dapat kembali berYM gan mama..

aku rindu masakan nya yang terlalu enak itu..
aku rindu gulai tempoyak ikan keli..
aku rindu peluk dier..
aku rindu tawa dier..
aku rindu gelak tawa kami berdua..
aku rindu rindu rindu MAMA...

Bilakah aku dapat pulang ini..aku memang seorang yang homesick...jadi aku perlu simpan cuti ku untuk melihat satu keajaiban Allah yang menghidupkan seorang lagi insan di dunia ini...waktu itu lah aku akan dapat semua itu...aku akan pulang bila ahli keluarga aku bertambah lagi seorang...insan yang bakal hadir di dunia ini insyaallah seorang puteri...moga2 dia sihat hendaknya...

4 KOMEN:

nAnA rAhMaN March 5, 2009 at 12:14 AM  

hahaha.."kesian,kesian" kate ariq.homesick ek? akak pun rindu kat tilam ni sblm nih..now akak tgh baring kat tilam yg empuk nih..jgn jelos!! and u 1 2 know something? mama baru jerk msk tempoyak keli!! acara wajib bler aku blk..hahah

bakrihafizhisham March 9, 2009 at 8:13 PM  

aku dah setahun tak jumpe mak aku.
so sabarlah okeh
?

Kasih March 9, 2009 at 9:57 PM  

nana : ko mmg..xper..nnt aku blk aku mcm2 mama msk tuk aku..hahaha..then i'll make u jeles wif me..hahaha..

Kasih March 9, 2009 at 9:59 PM  

bakrihafizhisham

waaahhhh...
bagaimana ko leh bertahan erk x blk..
huhuhuu...
aku masih mampu bersabar aku..
uhuhuhu...