Tuesday, March 24, 2009

PSM..MAJOR..MINOR

Sketch ziraff aku..ok x??hehe

Masa berlalu terlalu pantas sekali..pejam celik hampir sebulan sahaja lagi untuk aku menyiapkan PSM,Major n Minor projek ID..pening+keliru+malas...hehehe..inilah terjadi pada aku sebulan ini..

Dengan ini, terpaksa lah mengetepikan Yumm Yummylicious wat sementara waktu sehingga lah aku bersedia kembali bergelumang dengan tepung..wahhh..aku suka sangat benda2 ni..dari kecik aku sudah bergelumang dengan tepung..menyibuk2 kan diri aku kat dapur kacau mama aku..sehingga sekarang mama lepas tangan semua kat aku n along..dia leh goyang kaki jerk..ahakz..

Sebulan ini aku akan terus berusaha dan terus berusaha..mampu x mampu tu lain cerita..yang penting aku tak present dan asses dengan tangan kosong..x kn la aku nk asess skecthes ziraffe aku tu..neway cayukkkk!!!!

p/s : aku ader istimewa wat Mr. Ib tuk hari 'ITU'..

2 KOMEN:

jiji najiy March 24, 2009 at 8:21 PM  

mama awk wat kek gak ker??
hehehe...
kepochi.. lalala~

Anonymous March 24, 2009 at 8:59 PM  

haah..
mama sy tu SIFU...
SIFU sy dlm masak2..
hehehe...