Wednesday, March 25, 2009

CIPTAAN ALLAH....

1.54 pm tadi, aku dapat mesej dari satu2 yer abg aku dalam dunia ni..hehe...


''akum..penantian anak sedara baru mungkin berakhir hari ini atau esok..tanda2 sudah ada..''

Yeaaaaaayyy...akhirnya..lame da aku nantikan..ritu aku balik Manjung dia tak mau kuar.. hehe..per nak buat, Allah da tetapkan masa nyer..cuma manusia jerk tak tau biler..hem skang kak ipar aku ader di wad..tanda2 yer suda ada..darah da kuar..wahhh..klu lah aku ni, mau cuak dibuat yer..huhuhu...doa2kan la dua2 ni selamat..

Mungkin kah selepas kelahiran ini, Ayik akan jeles..sebab atok kesygan dier da der baby baru..hehe..pasti dier jeles..ahakz..tp papa aku tak pernah pilih kasih,smu dier sayang..tengok la pic tu..menyibuk jerk aku nak kemas barang2 maser blk Manjung ritu..ishhh..nakal..klu dier kt umah mama aku, ishhh kabut umah...mmg kabut dek dia ni..tapi Ayik ni pandai amek ati..sbb tu die nakal mner pun kami ttp syg..hehe..
Ariq Zafran,3nd nephew

2 KOMEN:

ANR DELIGHTS March 30, 2009 at 9:40 PM  

itu le ariq zafran...mat auta..mat ter...mcm2...

Kasih April 1, 2009 at 7:21 AM  

hahahah..
anak sapa la tu..
ariq zafran cucu atok..